zaterdag 15 oktober 2011

Ideale werkdag.....!

Wat is een ideale werkdag?
office@home
Nou zo'n eentje als vandaag!
Heerlijk rustig thuis werken, echtgenoot de hele dag de hort op, lekker weertje, de honden die blij zijn dat de baas ook eens thuis is en vooral, en het belangrijkste..... geen afleidende telefoontjes, geen collega's die aan je bureau staan met allerlei vragen of problemen en ook geen ........files! Afgelopen week was het wat betreft files en verkeers infarcten wel goed raak hier in het Twentse land. Welke knappe koppen dit bedacht hebben om maar gelijk alles aan te pakken en wegen af te sluiten om zo het leed niet al te lang te laten duren...die knappe koppen zullen de aankomende weken wel vervloekt worden door diegenen die dan weer eens stil staan!
Maar goed daar had ik dus vandaag geen last van.
Heerlijk relaxt vanmorgen begonnen om werk te verrichten waar ik op dit moment op kantoor geen gelegenheid (lees rust!) voor krijg en die je volle concentratie vereisen want als je hier een foutje in maakt staan ze binnen de kortste keren weer aan je bureau! Zo ongestoord kunnen werken werpt al snel zijn vruchten af en ik moet mezelf afremmen om niet teveel ineens weg te werken. De honden vragen ook op een gegeven moment de aandacht en dat is gelijk een mooi moment om even gas terug te nemen en een lekkere wandeling te maken. Het weer is gewoon schitterend! Het zijn slopende maanden geweest sinds we overgegaan zijn naar een nieuw bibliotheeksysteem en ook de komende weken met de migratie van de systemen van Hengelo en Enschede naar ons systeem zullen nog wel de nodige stressvolle momenten opleveren en oh jee wat zal ik dan verlangen naar het moment dat ik weer lekker onderuitgezakt met mijn pootjes omhoog aan boord van een Holland America Line schip, dit keer de ms Amsterdam, lig op weg naar het Panamakanaal........ 


Geen opmerkingen: