donderdag 24 maart 2011

Tonsillectomie

Ja, daar ben ik aan geholpen!
Mijn amandelen eruit en de huig is ingekort en dit allemaal om de slaap-apneu terug te brengen tot een minimum en ja ook om het gesnurkt te doen verminderen! Voor Freddie een aangename bijkomstigheid.
Dinsdag geopereerd en woensdag al naar huis. Toch is het me tegengevallen het slikken en eten gaat op dit moment heel moeizaam. Ook het drinken, wat moet om de zwellingen tegen te gaan, gaat moeizaam. Daarnaast heb ik heel veel last van de narcose! Volgens mij hebben ze de dosering aangepast naar het aantal kilo's! Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik uit de narcose was.
De kamer waar ik in het Medisch Spectrum Twente lag leek wel op een hotelkamer. Alles was er aanwezig!
Gratis TV, Internet, eigen badkamer niet meer dan 2 personen op de kamer en een heel goede verzorging al kan ik al die namen niet meer onthouden die zich aan je voorstellen. Ik hoop alleen maar dat deze ingreep het probleem voor langere tijd weg laat blijven.
Blij verrast was ik dan ook toen woensdagmiddag bovenstaand bloemstuk werd gebracht namens de collega's van OBD en Blauwe Brug!

Dank daarvoor!

4 opmerkingen:

Traveller zei

Hi Andy! Get well soon!

Best regards!

TravelAndy2..... zei

Hi Ryan! Thanx

Anoniem zei

Just read Ryan's post. Ik heb mijn amandelen 2 jaar terug eruit gehaald, dus ik weet ongeveer wat je doormaakt. Enfin, beterschap!

Micheline

(zie je, ik kan ook wel leif zijn, hoor!) :-)

TravelAndy2..... zei

Dank je wel Micheline. Ik weet wel dat je lief kunt zijn maar juist die lekkere scherpe commentaren van jou vind ik zo leuk.