woensdag 30 maart 2011

Media aandacht gekregen maar nu nog de oplossing

Gek om je echtgenoot, je eigen huis,  je huisdieren, buurvrouw en de makelaar op de televisie te zien.
Het is een goede uitzending geweest en  Antoinnette Hertsenberg kan het item goed onder de aandacht brengen een vrouw waar menig man een voorbeeld aan kan nemen. Getuige het feit dat van de "boosdoeners" geen enkele in de TV studio aanwezig durfde te zijn. Reden van hun afwezigheid....bang dat ze door mevrouw Hertsenberg onder de tafel geluld zouden worden. En terecht want als je ziet dat de woordvoerder van de NVB (waar hebben ze in godsnaam deze man vandaan gehaald?) geen zinnig antwoord op de vragen kon geven en eigenlijk nodig een media training moet krijgen waarin hem duidelijk gemaakt wordt dat je iemand altijd uit moet laten praten alvorens een reactie te geven. Het probleem is dankzij deze uitzending en die van EenVandaag duidelijk onder de aandacht gebracht.
De dag na de uitzending werd Freddie gebeld door de lokale krant voor een interview en ook RTV-Oost maar deze laatste heeft de makelaar overgenomen. Het artikel met het interview werd de zaterdag daarop gepubliceerd en tot mijn grote schik was ik ineens de 'vrouw' van Fred Meulenbroek. Gelijk maar een mailtje naar de redactie gestuurd met het verzoek om een rectificatie. De interviewster belde me dezelfde zaterdagmiddag nog om haar excuus aan te bieden en beloofde alles te doen om het goed te maken  maar eigenlijk was het kwaad al geschied en ben ik voor de zoveelste keer de vrouw van......
Na ons trouwen in 2006 stond bij de familieberichten in diezelfde krant dat ik met een ander getrouwd was (een van het stel die voor ons in het huwelijk traden) Gelijk dit laten corrigeren via de Burgerlijke Stand...Ach, ze vonden het vreselijk dat ze de gegevens verkeerd hadden doorgegeven en ze zouden het opnieuw in de krant zetten met de juiste personen aan elkaar gekoppeld. Zo gezegd zo gedaan... Wat blijkt staat bij de Burgerlijke Stand berichten wel dat ik getrouwd ben met F. Meulenbroek (m) maar achter mijn naam staat A. Schuit (v) .... je zou ze toch ik weet niet wat aan willen doen.....
Ach zo "open minded" als dit land pretendeert te zijn hoe 'klein-burgelijk' men soms nog denkt!
Maar goed allemaal media aandacht voor het probleem van het niet door de banken willen verstrekken van een hypotheek op woningen die op particuliere erfpacht staan en dan nu de aangekondigde landelijke stichting met de daarbij behorende, en ik mag wel zeggen zeer gelikte website
Als men dit ook onrechtvaardig vind dan graag de petitie ondertekenen of als men ook een gedupeerde is lid worden.....

Geen opmerkingen: